Proste sposoby na zmniejszenie bólu pleców w Pracy

Praca Zdrowie

Ból pleców jest bardzo powszechnym problemem zdrowotnym, szczególnie w większości miejsc pracy. Większość ludzi doświadczyła bólu pleców w pewnym momencie, niezależnie od tego, czy ich praca wykonywana jest ręcznie, czy cały dzień siedzą w biurze. Eksperci przypisują duży odsetek przypadków bólu pleców do czynności, które mają wpływ na działanie kości i więzadeł na plecach. Dobrą wiadomością jest to, że zapobieganie bólom pleców nie jest tak trudne, jak być może wcześniej sądziłeś. Poniżej omówiono pięć wskazówek dotyczących zapobiegania bólom pleców w pracy.

1. Ćwiczenie Regularnie

Eksperci doradzają regularne ćwiczenia, wbrew temu, co większość ludzi uważa, że odpoczynek leczy bóle pleców. Aktywność fizyczna łagodzi napięcie mięśni i zmniejsza stany zapalne. Jest to dobre również dla płynów stawowych. Innym powodem do regularnych ćwiczeń jest zmniejszenie wagi i utrzymanie dobrej kondycji fizycznej. Opuść wymówkę braku czasu, aby pójść na siłownię i włączyć ćwiczenia do codziennych czynności, lub co najmniej kilka razy w tygodniu, w przypadku gdy napięty harmonogram jest ograniczony. Na przykład, wziąć schody w pracy zamiast windy, lub chodzić do pracy zamiast jazdy. Te proste czynności zaoszczędzą Ci kłopotów z bólem pleców.

2. Utrzymywanie prawidłowej postawy

Utrzymanie dobrej postawy jest kluczem do zapobiegania bólom pleców. W większości biur ludzie spędzają większą część dnia na komputerach i telefonach; niewiele zdają sobie sprawę z tego, że ich biedna postawa może być przyczyną bólu pleców. Wskazane jest, aby zawsze starać się utrzymać dobrą postawę, czy to siedząc, czy podnosząc rzeczy, zginając, a nawet chodząc. Przerwy od długich godzin pracy za komputerem na rozciągnięcie lub spacer.

3. Utrzymywać zdrową wagę

Jak mówią, jabłko dziennie trzyma lekarza z dala od niego. Nasze nawyki żywieniowe wpływają na nasze ogólne zdrowie, szczególnie jeśli chodzi o masę ciała i poziom energii. Nadwaga i pakowanie dodatkowych kilogramów w środku sekcji napręża plecy, ponieważ przesuwa środek ciężkości do dolnej części pleców. Spróbuj wypracować nawyk zdrowego odżywiania się warzywami, pełnymi ziarnami, chudym mięsem i świeżymi owocami. Zdrowe odżywianie się i regularna kultura ćwiczeń pozwoli utrzymać wagę w ryzach.

4. Zmniejszyć stres

Miejsce pracy może być naprawdę stresujące, a ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele szkód może spowodować stres. Stres ma zdolność do zwiększenia napięcia mięśniowego, co czyni mięśnie bardziej podatnymi na urazy. Dzięki temu ciągłemu napięciu mięśnie pleców mogą być narażone na urazy spowodowane drobnymi napięciami, które w normalnych warunkach nie powodowałyby urazów. Aby uniknąć takich napięć mięśniowych, oddawaj się czynnościom zmniejszającym stres, takim jak joga, która nie tylko łagodzi stres, ale jest również formą ćwiczeń.

5. Rezygnacja z palenia

W porównaniu do osób niepalących, palacze częściej doświadczają problemów z plecami, dyktują badania. Nikotyna znajdująca się w papierosach jest znana z tego, że zmniejsza przepływ krwi do krążków kręgosłupa. Prowadzi to do wyschnięcia kręgosłupa i stanów zapalnych z możliwością nawet pękania. Nikotyna zmniejsza również ilość tlenu wchłanianego do krwi, co prowadzi do niedożywienia mięśni i ścięgien.

Nawet jeśli bóle pleców nie są w większości przypadków śmiertelne, mogą powodować dyskomfort i zmniejszać wydajność. Dobrą wiadomością jest to, że zapobieganie bólom pleców nie jest nauką o rakietach. Ludzie muszą tylko dokonać kilku zmian w ich stylu życia, dokonać kilku poświęceń i pozostać spójne. Oprócz sugerowanych sposobów zapobiegania bólom pleców, w przypadku urazu zawsze należy skontaktować się z lekarzem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *