W biznesie, klienci są wszystkim. Musisz zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby je znaleźć, trzymać po swojej stronie i zapewnić, że ich korzyści z ust (a nie szkody) dla Twojej firmy. Jeśli nie dajesz klientom swojego zainteresowania, Twój biznes upadnie, a wraz z nim Twoja duma i reputacja. Popełnij którykolwiek z błędów wymienionych poniżej i niestety, ale ta ostatnia prawda może się zdarzyć. Więc przeczytaj je, weź je pod uwagę, a jeśli którekolwiek z poniższych są prawdziwe dla Twojej firmy, zacznij wprowadzać zmiany dzisiaj.

Mistake #1: Leżąc dla klientów

Przyjmując lekcję z prosecco on tap conundrum, don€™t nie popełniają tego samego błędu u swoich klientów. Jeśli odkryją, że nie sprzedałeś/aś swojej usługi lub produktu, a to jest €™t €™t €, co mówi na puszce, €™ jesteś zobowiązany do poniesienia ich gniewu. Twoi klienci stracą zaufanie do Ciebie, złą sławę w Twojej firmie, a w skrajnych przypadkach podejmą przeciwko Tobie kroki prawne. Uczciwość jest zawsze najlepszą polityką. Don€™t ponad przesadnie wyolbrzymiaj w swoich stanowiskach sprzedaży. Don€™t nie ukrywa błędów dalszymi kłamstwami. Don€™t nie składa obietnic, których nie można dotrzymać. Powiedz prawdę, a otrzymasz ich szacunek zamiast ich nieufności.

Mistake #2: Giving bad customer service

Co to jest zła obsługa klienta? Cóż, to€™ nie komunikuje się z nimi skutecznie na początku. Jeśli zawsze jesteś zbyt zajęty, aby odbierać telefony lub odbierać ich e-maile, przestaną próbować do Ciebie docierać. Jeśli nie przeszkadzają Ci P€™ i Q€™ w rozmowach z nimi, nawet z najbardziej frustrującymi klientami, nie są oni uprzejmi wobec Ciebie, kiedy rozmawiają ze swoimi przyjaciółmi. Jeśli przyjmiesz postawę, że masz rację, a Twój klient jest zawsze w błędzie (nawet jeśli od czasu do czasu są), Twoja arogancja otrzyma ich poparcie. Dlatego improve your customer service, take time to speak and listen to them, be respectful, and improve your attitude towards them.

Mistake #3: Haranguing your clients

Pestering your clients is not’t good, especially if it comes to marketing. To € ™s great masz już klientów, ale jeśli nadal starasz się je odzyskać z powrotem do swojej firmy, z masowych wiadomości e-mail, rozmowy telefoniczne, krople ulotki, i tak dalej i tak dalej, będą one umieścić blokadę na ciebie na dobre. Tak, ważne jest, aby pamiętać, że nadal istnieją, ale cofnąć się o krok w tył. Daj im możliwość wypisania się z e-maili. Napisz do nich tylko wtedy, gdy masz coś pożytecznego do powiedzenia. Nigdy nie dzwonić do nich w domu. Jeśli okażesz im szacunek, nawet jeśli jesteś zdesperowany na ich siłę nabywczą, są bardziej otwarci na Twój marketing w tych okazjonalnych przypadkach można do nich dotrzeć.

Mistake #4: Posiadanie strasznej strony internetowej

Twoja strona internetowa jest często pierwszym portem, do którego można się zwrócić do klientów. Tutaj dowiedzą się, co masz do zaoferowania i ile jest Twojego produktu. Miejmy nadzieję, że spodoba im się to, co zobaczą i wydadzą ciężko zarobione pieniądze na to, co sprzedajesz. Jednak Twoja strona może mieć opposite effect. Zamiast przyciągać klientów do Ciebie, może ich wypędzić. Takie rzeczy jak wyskakujące okienka, zbyt wiele reklam, zagracone strony internetowe i mylący system nawigacji, są przykładami tego, w jaki sposób strony internetowe mogą się pojawiać poza zasięgiem odwiedzających. Biorąc pod uwagę, że wiele osób korzysta z małych ekranów (telefony, tablety), aby przejść do trybu online również w dzisiejszych czasach, Twoja strona internetowa musi być zoptymalizowana dla tych inteligentnych urządzeń. Więc dostać swoją stronę internetową do zera, wynająć firmę projektującą strony internetowe, jeśli potrzebujesz profesjonalnej pomocy, i zacząć przyciągać ludzi do Ciebie, a nie odpychanie ich.

Mistake #5: Traktowanie klientów jak towar

Masz do czynienia z istotami ludzkimi, tak więc traktuj ich jak takie. Tak, są one tylko po to, aby zarabiać pieniądze, a ty nie masz € ™ próbujesz nawiązać nowego najlepszego przyjaciela, ale jeśli chodzi o biznes, musisz sprawić, że poczujesz się inaczej. Zaproponuj, że personal touch, aby poczuli się wyjątkowo. Spraw, aby poczuli się doceniani w oferowanych im usługach. Pamiętaj, że mają oni imię i nazwisko, a nie tylko numer referencyjny klienta. Dostosuj swój serwis do ich specyficznych wymagań. Wszyscy lubimy czuć się doceniani i chociaż klient nie stara się być Twoim najlepszym przyjacielem, to jest bardziej prawdopodobne, że wróci do Ciebie, jeśli istnieje między Tobą lepszy kontakt biznesowo-klientowy.

Finally

Pomyśl o swoich doświadczeniach jako klient, gdy masz do czynienia z innym biznesem, internetowym lub detalicznym. Co sprawiło, że czułeś się sfrustrowany? Czy było coś, co wypędziło Twój zwyczaj? Jeśli tak, zastanów się nad tym i ucz się na błędach. Wiele firm zamyka swoje drzwi w ciągu pierwszych kilku lat od otwarcia. Skupiając się na swoich klientach, wygrałeś €™t trzeba zrobić to samo.
Kategorie: Porady

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *