W miarę jak ewolucja freelancerzy zyskuje stopę, coraz więcej jest ludzi, którzy mają rozszerzoną możliwość pracy w domu. Choć może to oznaczać brak sztywnych reguł korporacyjnych i czasochłonne dojazdy, nie wszystkie dni wypełnione przyjemnością i PJ€™. Praca w domu wymaga dyscypliny w sposobie podejścia do pracy, zdrowia, edukacji i ogólnego dobra. Dostępne są pomocne i wszechstronne strony – takie jak Mommy Authority, które obejmują wszystko, od porad rodziców po dietę i odżywianie – ale czasami potrzebujesz trochę skonsolidowanych wskazówek, aby utrzymać swój stan zdrowia na torze i w kontroli.

1. Start The Morning Right & Bright

Rise and shine! Tylko dlatego, że możesz mieć możliwość spania, nie€™t oznacza, że powinieneś. Jeśli chcesz uzyskać headstart w dzień, a następnie zrobić to, co 90% kadry kierowniczej zrobić i wzrosnąć przed godziną 6 rano. Budząc się wcześnie, można sobie pozwolić na to, że dodatkowy trochę czasu, aby rozpocząć swój dzień w prawo, ustawienie tonu, jak również intencje dla reszty dnia. To, co należy zrobić, to m.in:

  • Medytowanie, wyrażanie wdzięczności i refleksja nad nadchodzącym dniem. 
  • Spędzanie czasu jakości i łączenie się z małżonkiem. 
  • Ćwiczenia – to pozwoli zachować zdrowie ciała i umysłu
  • Spędzając trochę czasu na projekcie pasji lub hobby, takich jak wędrówki lub czytania. 
  • Wychwytywanie odpowiednich wiadomości i mediów społecznościowych przez ograniczony okres czasu. 

2. Weź pod uwagę swój czas

Bardzo łatwo jest być rozproszonym, gdy pracujesz w domu, albo całkowicie wciągnąć się w swoją pracę i zaniedbując obowiązki domowe, lub zwlekając z różnymi zadaniami, ponieważ nie czujesz się jak pracować. Pamiętaj, że Twój czas jest jedyną rzeczą, której nigdy nie możesz odzyskać, więc upewnij się, że zainwestujesz go mądrze. Istnieją różne timekeeping hacki wydajności, aby pomóc Ci to osiągnąć, takie jak wdrożenie Technique Pomodoro Technique – który dzieli Twój czas na 25-minutowe interwały pracy z 5-minutowymi przerwami. Na czwartym €Pomodoro€™ robisz 30 minut przerwy na odświeżenie. Jeśli chcesz jeszcze bardziej zwiększyć wydajność pracy, wyprzedzaj pracę domową podczas dłuższych przerw, przygotowując obiad, myjąc naczynia lub wygładzając mózg.

3. Wdrażanie Zdrowych Nawyków

Kiedy pracujesz w domu, masz swobodę we wdrażaniu bardziej interesujących nawyków zdrowotnych świadomych w swój dzień, więc możesz również w pełni to wykorzystać!

  • Siedzisz na piłce jogi zamiast na fotelu stacjonarnym, aby promować siłę i równowagę. 
  • Podtrzymaj matę do jogi blisko i zrobić kilka relaksujących pozes.
  • Jadaj jasne i zdrowe posiłki, z pożywnymi przekąskami. 
  • Długi i przyjemny lunch, aby jeść świadomie i bez rozpraszania uwagi. 
  • Oil pull po obiedzie, detoksykacja ust i ciała. 
  • Weź udział w soku oczyszcza lub poszczenie, aby dać ciału dodatkowe korzyści. 
  • Wymień nadmiar filiżanek kawy na kojącą herbatę imbirową. 
  • Play uspokajająca muzyka, np. tybetańskie misy śpiewu. 
  • Light kadzidło lub świeca zapachowa, jeśli rzeczy zaczynają się stresujące. 
  • Twórz i nakładaj odmładzającą, domowej roboty maskę twarzową. 

4. Unikaj gorączki kabinowej

Zrób sobie przysługę i upewnij się, że zaplanujesz czas na zewnątrz, aby uciec z dala od domowego miejsca pracy. Idź boso po ogrodzie, odwiedź miejscowy park, zjedz piknik na lunch, uściskaj drzewo lub po prostu połóż się w słońcu. Będzie to miało nie tylko ogromne korzyści dla zdrowia fizycznego – takie jak obniżenie ciśnienia krwi – ale również poprawi zdrowie psychiczne w odniesieniu do nastroju, pamięci i stresu.

5. Make Time For Yourself

Praca w domu oznacza, że granica pomiędzy czasem osobistym i zawodowym jest często zamazana. Don€™t forget that there is more to who you are than your profession, such as your spiritual growth and educational development. Dedykować czas każdego dnia, aby nauczyć się czegoś nowego w obszarze zainteresowań, medytować lub wziąć udział w duchowej praktyce, lub rozwijać umiejętności, takie jak kodowanie, pamiętając, aby zaznaczyć to w kalendarzu i Spróbuj nie łamać łańcucha. Inwestując w siebie, w naturalny sposób staniesz się bardziej optymistycznie nastawiony do siebie z mniejszym lękiem i stresem. Możesz nawet rozwinąć pasję, która może stać się Twoją codzienną pracą.

Od rozpoczęcia porannego kickstarting w produktywny sposób, aby śledzić swój cenny czas; wdrażanie zdrowych nawyków zabawy, poznawanie świata zewnętrznego i inwestowanie w siebie – te 5 sposobów będzie na pewno promować swój wellness podczas pracy w domu!

Kategorie: Porady

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *